مصاحبه آرشیو خبر ها
ایتالیا باید متحد باشد / یووه می تواند در اروپا قهرمان شود

ایتالیا باید متحد باشد / یووه می تواند در اروپا قهرمان شود

الساندرو دل پیرو، اسطوره ی تکرارنشدنی یوونتوس و ایتالیا در مصاحبه جدید خود درباره ی شرایط آتزوری در دیدارهای جام ملت های پیش رو اینگونه گفت:

 

باید بگویم که جای متاسفم که آنتونیو کونته من را برای این مسابقات به تیم ملی دعوت نکرد (می خندد) . باید حقیقت را گفت که ایتالیا اکنون اولین شانس برای قهرمان شدن در یورو 2016 نیست اما تیم کونته شرایط مناسبی دارد و وضعیت در این تیم خوب است.

 

دل پیرو ادامه می دهد:

 

این رقابت ها همیشه شرایط خاص خود را داشته، به نظرم آتزوری اکنون باید متحد و با قدرت پیش برود و از نظر ذهنی کاملا آماده این تورنومنت حساس باسد. دانمارک و یونان در گذشته ثابت کردند که اتحاد داشتن و خواستن چیزی است که می تواند بسیاری از اتفاقات را رقم بزند.

 

جایگزینی ونتورا بجای کونته پس از یورو؟

 

او مربی خوب و باتجربه ای است، فکر می کنم انتخاب خوبی بود زیرا او هرآنچه که برای موفق شدن لازم است را دارد. باید عملکرد او را در آینده ببینیم.

 

کاپیتان سابق بیانکونری اینبار در مورد یووه صحبت می کند:

 

یوونتوس برای پنجمین فصل پیاپی موفقیت را جشن گرفت و من بسیار از این اتفاق خوشحالم. من در دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه بودم و خوشحالم که یوونتوس توانست قهرمان شود، اگرچه شاید یووه در آن بازی عالی نبود اما باز هم موفق شد قدرت خد را ثابت کند.

 

اله ادامه داد:

 

یووه در اروپا هم در حال کار بزرگی است. آن ها فصل پیش فینالیست شدند و امسال هم در فاصله نزدیک با بایرن مونیخ بازی را از دست دادند. اما مهم شخصیت یوونتوس و تلاش برای قهرمانی است که حالا در اروپا هم شاهد آن هستیم. به نظرم یووه در حال پیشروی در اروپا است و برنامه ریزی خوبی هم دارد که نوید موفقیت این تیم را می دهد.

 

بازیکن سابق ایتالیا در پایان اضافه کرد:

 

قهرمان شدن در اروپا هیچوقت آسان نبوده، بخصوص وقتی تیم هایی باشند که چند برابر هزینه کنند. اما این یک رقابت جالب است و یووه می تواند این کار را کند. آن ها اکنون شخصیت لازم برای قهرمانی در اروپا را دارند و فقط باید در قدم آخر موفق شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: